Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Wednesday, August 29, 2012

~~Tahniah kepada my frens..

Yea..

Saya tau saya dah tak aktif FB... huhu.. Jadi banyak perkembangan rakan2 ni saya agak ketinggalan...

But I used to active my FB sometimes just to get know what happen to all my dearest friends..

Hehehe... Baik kan...

Ye lah, rugi jugak kalau saya tak tau kan.. Alih2 tengok dah berlaki beranak pinak, saya pulak yang ketinggalan... 

First, nak wish SELAMAT MENJADI BAKAL PENGANTIN kepada my dearest Sis Ai a.k.a Kak Aisyah PSN gittew...

I'm so happy for her.. Yelah.. Kitaorang sama2 susah masa kat PSN dulu.., Macam2 ranjau berduri ada... Kami harungi bersama.... Aitceh... Cannot put her photo sebab all photos yang saya ada gambar masa dia muda2 dulu.. Now dah berhijab, tak leh la upload gambar dulo2 kan.,.. =)

Then, baru tau gak, my fren, MADZRATUL ADZFIFI dah tawen ngan her husben, MOHD FARHAN...

Selamat Pengantin Baru gak untuk korang... =)

She's the one in the middle... I'm still waiting wedding invitation dari Noorsha n Faris... =)

And, tahniah jugak for my fren SAADUDDIN sebab baru dapat baby.. Maaf le belum sempat melawat anak buah baru =)

Then, tahniah jugak for my frens ADHWAN n SHAFIZA yang baru melangsungkan wedding bebaru ni.. Nikah 16.6 ritu.. So, pengantin pompuan dah berbadan dua masa naik pelamin...

Alhamdulillah.. Tahniah ye Pn Shafiza...

Ok lah... Even saya tatau semua perkembangan kawan2 saya, I still do try to get know as much as I can.. =)

So, maaf ye kawan2 kalau saya lambat wish something yang menggembirakan hari anda...=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)