Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Tuesday, July 10, 2012

Assalamualaikum...

Wah, lamanya Cik Kimi , eh, Puan sudah... Hehehe.... Lama tak jenguk kat belog ni... Bizi sangat ke? Hehehe.. Ye lah... Maklumlah, pas bercuti panjang haritu, bertimbun keja kat makmal... So sekarang ni memang kena kerah tenaga habis2an la...

Di kesempatan ni, saya nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan AlMubarak yang bakal menjelang kurang dari 2 minggu.... InsyaAllah kita akan mula berpuasa hari Sabtu 21 Julai 2012...

Dalam sedar tak sedar, sudah sebulan lebih saya dan suami bergelar suami dan isteri.. Wpun kami jauh, namun saya kagum dengan suami saya.. Aitceh.. Puji sikit ye abg... =) Yelah, dia kekuatan saya.. Sebab dorongan dan nasihat suami saya, saya masih cekal berada di bumi bawah bayu ini berkhidmat demi untuk negara... Tapi saya tetap akan memohon pertukaran balik ke semenanjung jugak... =) Doakan semoga urusan pertukaran saya dipermudahkan ye... InsyaAllah...

Banyak nak stori tapi satu2 ye.. So hari ni nak upload dulu gambar masa weding kami untuk tatapan rakan2...

Semoga ikatan suci ini berkekalan hingga ke syurga sana, InsyaAllah... Amin...




No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)