Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Monday, March 21, 2011

~~Holiday Science Camp : Experience It! A night with Dinosaurs

Salam,

Bila tiba je cuti sekolah, aku rasa aku la manusia paling sibuk kat bumi sains ni... Hahaha...... Muka ntah tak tau tebal mana dah duk organized event yang sememangnya aku ni sangat lah tak layak nak memegang tugas sebagai penyelaras program... Berbekal semangat dan azam untuk melihat anak bangsa mendapat peluang ini, aku gagahkan diri, korban masa cuti, masa rehat semata-mata memberikan yang terbaik....

Permulaan perancangan sememangnya nampak mudah.. Tapi sebenarnya, pelbagai perkara perlu dititikberatkan memandangkan aktiviti ini melibatkan peserta dan pihak keluarga....Mahu tak mahu,pelbagai perkara aku kena make sure ok...

Ok...Tamau cakap banyak2.. Ni ha gambar2 sepanjang program berlangsung bermula 12-13 Mac 2011....

Aku sedang melayan ibu kepada salah seorang peserta...(Anak dia hilang camera OLYMPUS...adeh)

Aku bagi sesi taklimat kepada semua peserta... Haha... One man show beb...

A night walk....Paling best...sampai 1 pagi kitaorang menapak kat prehistoric garden dan science wonderland, PSN, KL....


Ni dalam Nature Secret Lab... Best... Dalam tengok sel tumbuhan...

Berada di taman pra sejarah pada waktu malam memang la banyak nyamuk..naseb baik dah bagi adik2 peserta pakai mosquito repellent...

Sesi camp fire.... sebab dah kul 1.00am..semua sangat penat...hehehe

Masa untuk bersurai dan tidur...=)

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)