Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Monday, October 8, 2012

~~Teruja dan berdoa....

Alhamdulillah... Weekend baru2 ni saya dapat balik semenanjung n jumpa my hubby....

Sian my hubby... He seems so tired sampaikan the next day tu dia tak berapa sihat...

Alhamdulillah, saya ada bawa my medicine sekali... So, bagi suami makan, then suh dia berehat cukup2....

Alhamdulillah... Sekarang ni saya dan suami sedang plan sumthing untuk masa depan keluarga kami.. InsyaAllah semoga Allah permudahkan segalanya.... Amin....

Di samping tu, saya tengah berusaha juga ni nak minta kerjaya lain..=]

Jangan tanya kenapa.. Ada reason strong saya buat keputusan nak cuba cari kerja lain...

Tak salah rasanya dalam kehidupan ni kadang2 kita kena buat pilihan yang terbaik....

Jangan korbankan keluarga semata2 kerana keadaan tempat kerja yang tak dapat diselamatkan... Hehehe...
My opinion je...

Oklah.. Sekian dahulu..

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)