Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Tuesday, October 9, 2012

~~Alhamdulillah... Rezeki mak ngan kak fina datang Sabah lagi..

Salam...

Last year mak ngan kak fina dah datang Sabah.. But at that time saya memang baru sangat kat Sabah n tak de transport... So memang berkurung je la dalam umah tu.. Hehe... And bila tis year ada sale murah kat AirAsia dari Penang - Kota Kinabalu RM 55/person one way, terus la saya sambar beli kat mak ngan kak fina....

My sis already bagitau tak mau duk je dalam umah... Hehe.. InsyaAllah saya dah plan untuk bawa mak ngan kak fina g jenjalan....

InsyaAllah kalau tiada aral, my mum n sis akan sampai KK pada 29 Oktober 2012 (Isnin)....

So, memang dah bersusun jadual saya plan untuk diorang...

Yang paling penting, nak bawa mak n kak fina g jenjalan kat KUNDASANG... Stay kat umah Salha, my friend masa kat USM dulu.... She is staying at RANAU.. tak berapa jauh dengan KUNDASANG...

So, macam percutian berhemah la jugak... =)

Apapun, saya doakan mak selamat sampai.. begitu juga peneman my mum, kak fina.. =)

Muah.,..

Ni last September masa mak n kak fina datang Sabah... =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)