Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Wednesday, March 30, 2011

~`Meja tempat aku bekerja... p/s: Hak milik kerajaan ok... Jangan berangan nak buat harta sendiri....


Mekasih la kerana bagi saya pinjam meja ni untuk menjalankan tugas di sini...
Hehe...
Memandangkan nama pun meja... Of course la sedikit sebanyak ada jugak bebarang empunya diri ni... Huhu....

1- telefon : harta kerajaan jugak... hehe
2- set komputer : semestinya harta kerajaan.. aset tuh... hilang memang kena surcharge la.....
3- stepler : aku minta dari pejabat.... so, konklusinya bukan harta aku juga...hadeh....=)
4- botol air sticker mickey mouse : yes... itu saya punya la...
5- Handphone hitam : saya punya jugak... hehehe
6- Frame gambar : of course its mine... =p

Apa lagi yang korang nampak atas meja tu???
Ala....yang bersepah-sepah tu...?
Hahaha... itu la kerja2 aku....
Cik Kimi, the mastermind.....

Ingat senang ke nak bikin filem panas..... Macam pisang goreng bukit damansara??
Kurang2 kena ada privacy untuk berfikir supaya boleh kluarkan idea yang besh2..

Tapi aku heran, kenapa idea aku masih belum terjana...????!~~

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)