Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Wednesday, March 30, 2011

~~Kami Memimpin.... Moto USM... Tempat aku belajar dulu2..Hehe...

Tak mudah sebenarnya nak handle orang..dan dalam pada masa yang sama nak jaga hubungan kemanusiaan....

Sapa yang rasa mudah, memang tabik spring la...

Banyak step dan pengalaman perlu ditimba... Sebab? Sebabnya ini adalah softskills yang tak dapat dalam kelas... tetapi melalui pengalaman diri dan penilaian logik akal....

Haha... Penceramah bebas...

Well, dekat opis, aku kena jaga anak2 buah aku... Fasilitator PSN...
Memang amanah yang dipikul ni berat.. Sebabnya, PSN ni bukanlah tempat yang senyap sunyi...Tetapi sentiasa menjadi tumpuan pelbagai golongan dari semua peringkat umur.. Bayangkanlah sehari sekurang2nya mesti ada pelawat.. Macam2 gaya, dan kerenah...

Tapi mungkin kita dapat mengawal situasi dalam pekerjaan seandainya tak pernah ada pengalaman...

Tak dinafikan, memang banyak kekurangan yang masih memerlukan latihan dan bimbingan... Jadi, sebab tulah kena ada satu sifat ni...."sense of belonging"....

Jadi, kesimpulannya, tengok je la gambar2 aku dengan anak2 buah dan bos2... hehe


Tekun mendengar nasihat dan motivasi dari bos kami... Pn Mismah Jimbun...
Sesi snap... Gaya bebas... Sporting kan....



Snap...Skema... Kena jugak ada tegas kan...


Ha, ni sesi rollcall.... penat den .... Tapi amanah perlu dijalankan....

Tu la dulu ye... Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)