Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Wednesday, February 16, 2011

~~Kalau aku diberi peluang?

Kalau la aku diberi peluang, aku nak sangat tengok macam mana jadual Perdana Menteri untuk sehari...

Serius..tak tipu....Aku nak tengok dari dia bangun tido ( masa tido tak payah la nak tengok....non bagos!!) pastu sapa yang siapkan baju2, setiausaha, perjalanan @ agenda hari tu...acam mana plak kalau ada kes2 yang tetiba perlukan keputusan PM (macam kes penghantaran pulang pelajar Malaysia di Mesir).... pastu semua benda la....

Kadang2 tu, terfikir macam mana la eh pergerakan PM ni..nek keta? ada yang kata nek jet persendirian? ye???? aku pun tak sure la... pastu makanan jenis apa yang PM suka..... PM g solat Jumaat kat mana.... pastu bilik PM (pejabat) macam mana....sapa eh body2 guard PM ni.... bila masa PM berborak2 dengan anak2..amek tahu pasal pejaran..masalah... macam mana kehidupan senggang PM... Ke tak de langsung???? huhu....

Kalau la diberi peluang, nak sangat dapat pengalaman tu... sedangkan aku yang kerja biasa2 ni, dah tak tertanggung tekanan yang kadang2 tinggi...apatah lagi kalau berada di tempat PM kan...

Huhuhu...

Sekian...

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)