Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Wednesday, February 16, 2011

~~ Conen.....KaU tIdAk lUpA DalAm iNgAtAnKU...

CONEN

Ni la kucing kesayangan satu keluarga aku....
Nama dia Conen... Selalunya nama kucing kat umah memang aku yang bagi.. Haha.... semua ada... Mawi..Ekin... Artis2 glemer memang kena bedal la nama diorang dengan aku..hihi....

Conen ni lain sikit....
Masa kecik2 mak dia beranak kat dia.... kitaorang decide nak letak kat sekolah...
Ntah macam mana....Conen ni duduk kat tempat celah tayar bila mak bawa keta balik umah dia tetiba turun dari tempat tayar tu.. Subhanallah....

Lepas je kejadian tu, Conen terus kitaorang bela....
Arwah abah suka sangat kat Conen...
Sayang sangat dekat Conen...
Arwah abah bukan jenis layan sangat kucing2 ni..
Tapi dengan Conen, abah suka...


Ni la Conen.... Suka tido kat katil dengan aku..hehe....Manja jangan sebut la.... Memang dah tentu...

Satu lagi port yang Conen suka adalah depan pintu nak masuk toilet dalam bilik tu... Suka sangat dia tido kat karpet lap kaki yang warna sama ngan bulu dia...hehe....

Ni la post istimewa Conen... Aku suka sangat gambar ni.... Teringat dekat Conen... Kematian Conen ketika berlawan dengan seekor ular depan pintu masuk bilik aku.... Terharu sangat pagi tu, bila buka pintu bilik, Conen dah terbaring kaku, dan ular yang dah mati tu turut berada betul2 depan pintu bilik....

Tak dapat nak gambarkan macam mana perasaan masa tu...
Conen menjaga tuannya sampai habis nyawa dia...

Innalillahwainnailaihirajiun....

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)