Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Wednesday, June 30, 2010

Bermula dari ECLIPSE ...aku jatuh hati kepada novel berbahasa inggeris..=)

Salam,

Ekceli mmg dah lama aku follow cerita Twilight...lepas tu New Moon....dan becoming soon, Eclipse....

Since cerita ni mula ditayangkan, memang aku ambil tahu ttg tarikh2 penting filem ni masuk wayang..ahaks...=p

Lepas Twilight masuk panggung, mmg best lah kan...sebab ramai yang tertawan dengan kehenseman EDWARD CULLEN...haha...

Tapi bila New Moon masuk panggung, aku cair pulak dengan JACOB...the werewolf...aisehman....

Tetiba semalam ternampak novel Eclipse kat meja senior ni....Pn Siti...Mmg lama dah dia suh baca novel..dulu cuba gak baca Twilight, tapi tak menjadi...so...malas sudah...hehe

Tetiba je teringin nak baca novel ECLIPSE ni...sekali aku dah jatuh hati da la pulak...aisehmen....

So, cepat2 pagi tadi masa sampai opis aku sambar lagi 2 novel yang len....New Moon ngan Breaking Down...huhu...novel Twilight ada kat member lagi sorang..

Jadi. minggu ni aku akan menjadi seorang yang RAJIN...!!

Hehehe....

2 comments:

  1. well, dalam Twilight Jacob sungguh x hensem kan? dengan rambut panjang dier.. tapi dalam New Moon dia da comel sket..

    dan eclipse nampak dia lagi berotot.. ahahah.. tapi masih childish la. Tgk macam edward, macho jer :D

    ReplyDelete
  2. haha..tak kira...jacob gak kot mana pun...=p

    ReplyDelete

Thanks for comment =)