Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Thursday, January 28, 2010

~~lovely moment to share _ Part 4

Alhamdulillah...

Kenyang sudah perut ni....

Lepas makan tengahari..hehe...

Ni nak sambung lagi story2 indah hari ni (a.k.a besday kimi)

Awal2 pagi tadi, seorang sahabat saya nak jugak hadiahkan saya benda ni..

Saya kata ucapan pun dah cukup buat saya...ye lah... tanda ingatan mereka kasih dan sayang kepada kita...ye kan..hehe..

But kawan saya ni nak juga bagi...

Jadi..saya terima dengan ikhlas, seikhlas hati pemberinya....

First snap..



Second snap...



Third snap...



Apa? Tak dengar la...? Apakah benda tue? Hehehe...
Special hadiah ni...first time saya tgk benda ni kat kedai cenderahati Pusat Sains Negara...

Ini
.
.
.
.
namanya
.
.
.
.
.
.
PAYUNG


Hehehe....

Thanks Kak Su...Pegawai Khidmat Pelanggan, Pusat Sains Negara
Tel: 03-20921150
Faks: 03-20921250

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)