Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Thursday, December 24, 2009

~~Oh...kuih bahulu~~

Salam...

Baru pagi tadi masa sarapan aku diberi penerangan yang bagus oleh blogger my-alia...hehehe..interesting...making money using online....

Tujuan mula2 aku tulis blog ni adalah untuk iklankan bisness kuih bahulu familyku...sebelum ni just kecil kecilan aje....so maybe next step is to entertain kat blog....

So, lepas aku dah buat blog-bahulu-sriakib, sila2 la melawat ye....

Sapa2 yang nak bertunang ke, kenduri ke, atau apa2 majlis la....dan berminat untuk jadikan kuih bahulu sebagai cenderahati atau sajian kepada tetamu yang datang...boleh je tempah...InsyaAllah akan berpuas hati...

Mesti dah tak sabar2 kan nak tgk jenis2 perasa yang ada....
Secara ringkasnya..

1) Bahulu chocolate rice
2) Bahulu chocolate chip
3) Bahulu jem strawberi/ bluberry / pandan/ epal/ nenas ( ikut citarasa la)
4) Bahulu plain ( yang ni 'ori' punya )


5) Bahulu ikan kecil
6) Bahulu ikan besar ( selalunya kenduri orang amek sepasang = RM 12 je)

Itu la serba sikit...I'm still working for the blog-bahulu-sriakib...

Nantikan ye...sambil2 tu klu ada plan boleh la tinggalkan mesej pada bhgian komen saya..=)

Daa~~




No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)