Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Wednesday, January 9, 2013

~~ Kerap dibandingkan dengan pegawai terdahulu..

Sakit hati....!!
Tak suka...!!

Isu tiket kapal terbang pun nak dibandingkan dengan pegawai terdahulu (saya ganti tempat dia sekarang)...

Rasa nak marah pun ada...

Ye lah... Kata diorang pegawai dulu selalu kalau ada promosi tiket murah, dia mesti beli.. Banyak2...

Bila mai time saya, diorang tak nampak sangat saya ni kaki beli tiket kapal terbang... end up diorang kata saya suka beli tiket mahal2... Cis... Sabar je la... Pastu geleng2 kepala konon macam saya ni boros gamaknya...

Malas nak layan...

Saya rasa tu privasi masing2...

Tak perlu saya nak hebah2 bila saya beli tiket kapal terbang... or berapa kerap saya balik semenenanjung
dan berapa kosnya....

Rasanya masing2 ada keperluan masing2..

Tak payah nak pertikai why your husband tak datang KK bla bla bla......

Pada saya itu semua perancangan kami suami isteri dan ketentuannya terletak pada Allah jugak..

Kalau kewangan dan cuti menjadi aral, kadang2 kenalah beralah...

ok. fullstop


No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)