Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Monday, December 31, 2012

~~ Rumah sewaku syuRgaku.. (^______^)

Alhamdulillah... Akhirnya setelah setahun lebih duk tingkat 3, now I'm ready to move to my new apartment dekat ground floor pulak... Syukur Allah swt permudahkan urusan sepanjang proses mencari apartment untuk disewa yang baru ni.... Tak putus2 doa dan pengharapan diserahkan agar Allah permudahkan...

Alhamdulillah, semalam jumpa ngan owner.. They all from Pitas.. Atas sikit dari Kota Marudu and he is a teacher luckily...

So, dah sign semua agreement and the owner cakap, jaga lah rumah ni macam rumah sendiri.. Apa2 boleh bawa berbincang dan kalau boleh jadikan rumahku syurgaku... =)

Alhamdulillah... Semalam petang saya dah remove semua barang2 yang dalam keta masuk dalam umah sewa baru ni... Syukur sangat2...

Now, saya tak stay sini lagi sebab still ada yang perlu disediakan... Cuma dua-tiga hari ni saya akan pi kemas2 barang dalam rumah dulu... Sekarang tumpang kat umah kawan... sebab masih dalam kawasan apartment yang sama, cuma berpindah ke unit ground floor... =)

Have a look... =)

 Ni la barang2 yang saya angkur dari tingkat 3 turun sumbat dalam kereta almost 2 weeks.. Sebab tu banyak plastik kecik2 sebab sehari bawa turun sebungkus-sebungkus.... Kalau nak angkut semua, kesian kat diri sendiri ngan baby dalam perut ni... Alhamdulillah... Berkat sabar dan cekal, berjaya !!



View dalam umah sewa baru... Sangat damai dan menenangkan compare masa saya pergi tengok umah ni before dibersihkan oleh owner.. =) Thank you Allah...


Second room .. Rumah sewa baru ni ada dua bilik... Ok la dengan kadar sewanya... Masih boleh berhidup kata orang kat KK ni... 

Sinki.. Memang totally unfurnished like u'll tengok.... Tapi takpe.. Saya tak tergesa2 sangat nak penuhkan rumah ni dengan barang.. Pelan2 la kan... =)

Tu je entri pindah rumah baru... Harap Allah berikan kebaikan yang ada dalam rumah ni dan jauhkan keburukan yang ada di dalamnya.. Amin...


No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)