Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Monday, December 24, 2012

~~ Proses pindah rumah...

Ye... saya nak pindah umah...

Memandangkan rumah sekarang kat tingkat 3, so dengan kandungan yang dah nak masuk 7 bulan, saya kena pikir sesuatu untuk masa hadapan...

Sebabkan saya penah ada pengalaman tengok kawan after dapat anak dia terpaksa duk tingkat 2, a bit mencabar jugaklah.. Dia pun macam saya, PJJ ngan husband.. So, after balik pantang, bawa anak datang sini balik, she need to manage her life ngan her baby by herself... Sian gak kadang2 bila anak demam, she called me minta tolong bawa g klinik... Tu la.. Kami yang PJJ ngan husband ni kadang2 memang kena lebih cekal dan tabah.. Tak boleh nak lembik2, sikit2 nak merengek, nak mengada2..... Once dah diuji hidup berjauhan ngan ur husband, everything is on your own... Tapi takpe, sekurang-kurangnya Allah beri peluang untuk kita belajar something dalam hidup ni...

So, setelah dipikirkan masak2, saya pun buat keputusan cari umah GF (ground floor).. Alhamdulillah.. Allah permudahkan....


Sekarang ni tengah pelan2 bawa turun barang sikit2 kat bawah.. Tumpang dulu letak barang kat rumah kawan...

Pastu nanti baru nak pi basuh dulu rumah sewa yang baru tu... Buh apa yang patut, touch up sikit2 dulu... Baru nak move in...

Doakan saya ye... =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)