Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Tuesday, November 6, 2012

~~ Second trimester- 19 weeks.... HEARTBURN..!!

Buat pertama kalinya saya merasa sakitnya bila terkena sakit ulu hati a.k.a heartburn...

Sakitnya dada teramat sangat....

Rasa tak tahu nak buat macam mana...  =(

Alhamdulillah, suami nasihatkan minum susu...

Lepas je minum secawan, alhamdulillah... Terus saya tertido....

Memang dah terasa fobia nak makan merepek2 lagi pasni...

A night yang saya kena heartburn tu, saya g dinner...

Maybe some of the meals, or saya yang terover makan..

Memang terasa sangat kesan nya...

Lepas ni serik dah nak makan macam tu lagi..

Sian baby dalam perut..

Dia tak tahu camne nak bagitau umi dia yang dia tak selesa umi makan benda camtu... Jadi dia minta Allah bagi signal kat umi...

Mekaseh sayang.. Mekaseh Allah...

InsyaAllah pasni umi akan tanya baby nak mamam apa dulu yek.. =)

** kat umah walid, Machang Kelantan... Serba merah... Masa hari raya Puasa...

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)