Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Tuesday, October 30, 2012

~~ Terima Kasih Allah.. Terima Kasih anak umi & walid...

Alhamdulillah...

Bersempena dengan Hari Wuquf haritu, saya berkesempatan mengambil peluang mendapatkan ganjaran berlipat kali ganda dengan berpuasa sunat pada hari tersebut....

Rasa tersentuh sangat, sebab memang saya mohon sangat kat Allah agar dipermudahkan sepanjang hari berpuasa tu....

Macam entri yang lepas, saya ada bgtau masa bangun sahur, insan kecil dalam perut tak nak mamam sangat... So, memang agak nervous gak mulanya nak puasa ke tak...

Tapi, alhamdulillah, dengan semangat yang kuat, serta doa yang berterusan, baby dalam perut baik sangat...

Xde ragam2, macam selalu... Normalnya, bila cukup time je, mesti perut akan berbunyik2 minta diisi dengan makanan.... Sebab baby memang akan lapar.... Tapi masa berpuasa tu, rasa besar sangat kuasa Allah sebab baby sangat2 baik... Saya ada usap2 kat perut, cakap ngan baby, kita cuba puasa ye sayang.. tapi kalau baby tak dapat tahan, bgtau umi ye... takpe nnti umi berbuka puasa ... Seakan baby ni faham je apa yang umi dia doakan..... Alhamdulillah... Kuasa Dia yang Maha Mengetahui.....

Alhamdulillah, dapat bertahan sampai lah masuk waktu berbuka....

Syukur...

Terima kasih Allah... Terima kasih sayang... Terima kasih walid sebab sentiasa beri sokongan...

SAYANG KAMU SEMUA...

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)