Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Thursday, September 6, 2012

~~ Persiapan untuk menghadiri Kursus Induksi...

Tak habis2 saya menyiapkan beg2 ngan barang2 nak bawak g induksi ni.. Hiash...

Bukan ape.. Dulu tak kisah la bawak banyak mana pun.. Sekarang ni kena pikir dua kali sebab dah berbadan dua.. Masih awal plak tu usia kandungan ni...

So, banyak jugak nak kena pikir..
Apa yang patut bawak, apa yang tak payah bawak...

Memang dah tebiat dah saya ni tak pandai nak kemas beg pakaian besar2 even sekarang duk di sabah...

So, ni check list yang saya rasa penting n perlu di bawa..
Kalau ada tambahan lagi, hope sesapa yang tau leh la kongsi ye....

1.   Salinan IC
2.   Sekeping gambar passport/Salinan sijil nikah
3.   Passport perjalanan/Tiket kapal terbang pergi dan balik
4.   Baju kurung/ Baju batik/Tudung/Brooch./Anak tudung
5.   Baju sukan tshirt tangan panjang warna hitam/Sluar track warna gelap
6.   Kasut sukan/Stokin putih
7.   Kasut hitam tutup penuh bertumit
8.   Surat pengesahan dari Pegawai Perubatan (hamil)
9.   Ubat-ubatan
10.  Barang2 mandi- sabun mandi, syampu, berus gigi, ubat gigi, pencuci muka
11.  Barang mekap- bedak, blusher, celak, lipstik
12.  Sikat, deodarant, toner
13.  Tuala
14.  Hanger extra
15.  ..............

Haish, lagi tak pergi lagi tu la saya berserabut nak kemas barang.. Huhu....

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)