Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Tuesday, September 25, 2012

~~ I really miss my husband...

Ya Allah kuatkanlah hati hambaMu ni Ya Allah..

Dah sebulan lebih saya tak jumpa ngan suami tersayang... Saya tau ada yang jauh lebih diuji sampai 6 bulan tak jumpa hasben diorang...

Before this, saya cuba gak every 2 weeks, but now seems all tickets give a very expensive rate...

Tak tertahan rasanya berjauhan camni...

Allah je yang tahu isi hati setiap hambaNya yang diuji...

Bersyukur la dengan suami kita.... Jangan minta lebih2... Jarak ni mengajar saya menjadi isteri yang lebih menghargai suami...

Kalau ada yang duk sekali ngan hasben maybe kadang2 rasa bosan, or tak de makne, jangan le wat gitu.. hargailah setiap saat yang Allah bagi kat kita untuk merasai nikmat perkahwinan itu...

Kutip la sebanyak mungkin pahala ketika diberi peluang hidup bersama insan tersayang....

Kadang2 cemburu tengok kawan2 yang dapat live together after their marriage...

Tapi saya sangat yakin, Allah itu Maha Adil...

Kalau hati dah berdoa, pasti Dia akan mendengarnya....

Amin, semoga cepat2 saya dapat transfer balik ke semenanjung, or dapat job yang lebih baik untuk berada di sisi suami suatu hari nnti.. Amin...


p/s: baby ngan umi saaaaaayaaangggg walid....

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)