Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Wednesday, August 29, 2012

~~Susah hati....

Alhamdulillah, finally I got an offered to attend our Induksi Umum under Ministry of National Resources and Environment (NRE) starting from this 8th Sept - 14 Sept 2012....

But, now still kalut mencari barang2 keperluan yang perlu di bawa untuk hadir kursus untuk seminggu ni...

**Kemeja berkolar tangan panjang warna hitam untuk peserta wanita....
**Buku Perintah Am/Pekeliling .. I have to buy them.. Pheeww...
**Laptop .. Alamak.. takde... Kena pinjam le ngan bos.. Aiya...

The rest, I think dah ada.. Cuma now kena cari jalan nak dapatkan surat pengesahan daripada pegawai perubatan untuk sahkan yang saya ni pregnant...

Ekceli saya belum buka buku pink kerajaan tu... Sebab b4 this g klinik biasa ja.. Tapi now baru nak p daftar ngan klinik kerajaan... Padan muka.. Awal2 taknak buat...
Masalahnya tarikh appointment 18/9/2012.. After kursus... But then bila kena dapatkan surat pengesahan, opkos kena g buka buku pink tu kan...

Then call klinik tadi dia suh p 5/9.. Masalahnya 4-7Sept 2012 tu saya kena kursus kat INTAN Sabah.. Jauh jarak dia nak patah balik hari2...

Hm... jururawat tu minta datang senin 3/9 ni tengok camne... Sebab doktor takde hari senin... Selasa ngan Rabu je..

Ya Allah, dugaan ni..

Semoga saya dapat uruskan pasal surat pengesahan ni dengan selamat, InsyaAllah..

Doa2kan la ye..

(+____+)

5 comments:

  1. nak buka buku merah tak susah sebenarnya.. pi je klinik kesihatan. kata saya disahkan pregnant, saya nak buka buku merah.

    yang lecehnya nnt ialah dia akan pastikan yg klinik kesihatan dia tu dekat ngn opis atau umah.. yg tu leceh, sebab sometimes dia akan refer to klinik kesihatan yang lain..

    gitu lah...

    ReplyDelete
  2. itulah.. saya tak tau maybe sistem sini amalkan tarikh appointment.. huhu.. so, bila dah kalut2 camni, Dr plak takde, tu yang agak susah tu nak dapatkan surat pengesahan Dr.

    Anyway klinik desa yang saya kena pegi untuk buka buku kat sini really dalam kampung... =)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. kimi dah pregnant? tahniah...huhu

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah... Mekaseh bad..=) Rindu kamu...

    ReplyDelete

Thanks for comment =)