Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Tuesday, August 28, 2012

~~ Meriahnya raya di Kg. Bukit ye.... =)

Assalamualaikum wbt....

Wpun tahun ni saya braya di kampung hasben, still saya rasa hepi sebab boleh rasa pengalaman beraya di kampung suami buat pertama kalinya... =)

And, enjoy this pictures... My family dekat Kedah, my mom buat jamuan pada hari raya ke-3, 21 ogos 2012, kebetulan plak it was my mom's birthday.. Kira macam majlis kesyukuran jugak la....

Happy birthday Mak.. Love u... =)


My brother, wif his wif, and his fam in laws, wif my mom and tokwan.....

Ni la my Mak... Hehehe.. Jubah baru tu...

My brother, Rahmad dengan little Husna... Jangok nye lahai anak buah makcik ni...

This two boys belongs to my second sister, Nadia... Adib (bold one) and Anas ( Aaron Aziz katanya..hehe)

My sis Fina with Cik Husna...

My eldest brother, Juhan..

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)