Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Tuesday, July 24, 2012

~~Alhamdulillah.. Tahun pertama berpuasa sebagai seorang isteri..

Wpun saya jauh dengan hubby, tapi tu tak mematahkan semangat saya untuk berpuasa di bulan Ramadhan pada tahun ini sebagai isteri kepada En Hafizi b Hasumin....

Alhamdulillah, pengaturan dari Allah adalah yang terbaik...

Mula2nya memang saya plan nak berpuasa pertama dengan suami di Shah Alam pada 21 Julai 2012, Sabtu..

Tapi alhamdulillah, last2 minute, kena attend kursus di Penang selama 4 hari 3 malam di hotel B-Suite Penang.. 16-19 Julai 2012...

Lepas je kawin ritu, saya belum lagi berkesempatan untuk pulang ke kampung di Kedah...

Jadi peluang berkursus di Penang tu memang saya guna sepenuhnya untuk berjumpa dengan mak.. Hehe.. Yang paling bestnya saya bawa mak duk kat hotel ngan saya 2  malam tu... Memang best... Sebab mak saya memang suka jalan2...

Sempat lah jugak bawa mak n Pn Rokiah n kak fina jalan2 pusing Penang...

Hari Khamis balik KK... Then esoknya Jumaat, nek flight ke Kuala Lumpur....

Alhamdulillah, dapat berjumpa dengan suamti tercinta...

Permulaan Ramadhan tahun ni, Allah berikan satu lagi kegembiraan dalam hidup saya dan suami...

Dapat lah juga memasak juadah kegemaran suami, Sambal Udang... =)

Apa pun, antara semua2 tu, saya pasti akan merindui bazar ramadhan di semenanjung... Lebih meriah...

Terima kasih abg kerana sudi bersama saya suka dan duka, susah dan senang.. InsyaAllah, kita berharap yang terbaik dariNya... InsyaAllah....

Bersama suami tersayang seusai majlis akad nikah pada 19 Mei 2012... =)


No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)