Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Monday, December 5, 2011

Stress... Keciwa....

Sabar jek la...

Nak buat analisis, satu2 dugaan datang....

Start dengan ICP-OES... Ni plak AAS... Haish...

Kena plak memang tak pernah handle peralatan macam ni b4 tis... Fuh...

Sangat challenging.....

Bertambah rasa tercabar bila your boss asek sebut2 pasal last staff yang dah bertukar ke semenanjung.... Rugi la... dah train dia banyak la.... Its sort like ur're nothing to be there.. Just a piece of thing yang tak tau apa2 pada dia....

Memang dugaan ni banyak mengajar aku..!!

Dari zero pasal peralatan tu sampai la aku dah boleh on/off sendirik....

Dari tak tahu apa... dah tahu sikit...

Ok la tu.... Ikutkan aku dah hampai 5 bulan kat sini, of course aku belajar jugak...

Takde la aku jadi malas... Huhu.. Even asek kena je dengan boss...

Takpelah...

Apapun, life must go on...

Be yourself...

Cukup tahun, apply kelik semenanjung...

fULL STOP...!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)