Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Thursday, August 4, 2011

Pening...Sakit Kepala..Stress....

Aduhai...

Susahnya nak hantar kereta datang ke Sabah ni....

Kalau semua dokumentasi pembelian kereta tu aku buat di semenanjung, memang la sangat2 sukar bila nak bawa ke sabah....

Macam2 aku nak kena urus...

Ya Allah... kuatkan hati aku ni....

Naik ting tong dah ni.....

Cuba tengok ni...

Booking ruang dalam kapal termasuk la semua fees untuk perkara2 lain (kastam,mantainance,semua la) : RM 2000.00

Urusan surat pelepasan bank (sebab kereta masih dalam pinjaman - tak de geran asal kan)

Urusan salinan geran...

Haiyo.....

Bila la gaji nak masuk... Banyak urusan aku nak guna duit ni...!!

Sabar je la....

Ni la adat merantau...

Ramai lagi sebenarnya yang naseb macam aku kerja merantau ni....

So, Cik Kimi, please behave yourself and settle them down....

Takkan nak sewa kereta kat Sabah.. Sebulan je dah 2000....

Makan pasir la aku jawabnya.....

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)