Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Monday, August 1, 2011

~~Keluarga Angkat di Batu Pahat Johor...

Salam....


Gambar2 kat bawah ni aku amek masa pergi kenduri di Batu Pahat.. Keluarga belah keluarga angkat aku ada majlis kahwin dengan cukur jambul... Selalunya memang aku akan pegi sana kalau Kak Ani jemput....=)



Sesampai je kat umah kenduri, terus amek port dekat dapur... Memang job aku je kena cucuk udang.. Hehehe... Paling sonang nak buat ni... Udang goreng kuning cucuk dekat lidi pacak atas buah nenas... =)



Dengan my adik, Mera.. Masa mula2 aku kenal Mera, dia baru darjah 6.. Sekarang dah Form 5.. Kejapnya masa berlalu.....





Ni la Mera... My sis... dah jadi anak dara dah.... =)


Aku dengan Kak Ani.... =)








No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)