Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Thursday, July 7, 2011

Saya jumpa dengan bos tadi.....



Bos saya baik orangnya...



Maybe saya baru kenal dia.. tetapi cara kerja dia dah menampakkan ketegasan beliau...



Semua benda yang kita nak minta sahkan, atau mohon cuti, semua dia akan telitikan...



Apa je yang kita nak sembang, atau perkatakan, dia akan suruh duduk dan jadi pendengar yang baik....



Jadi, semakin lama saya rasa ok jugak kerja dalam perkhidmatan makmal ni...



Cuma nasihat bos saya dekat saya "Akrimi, kena banyak membaca ya... Kena cepat belajar...."






Saya faham apa yang bos saya maksudkan...



Sampel dah makin banyak..



Dan saya salah seorang yang bertanggungjawab untuk menganalisa sampel tersebut..






Kepada kawan2 di makmal,



Pn Rokiah, En Khairun, Pn Jun, Pn Kapis, Pn Mulia, En Azrul dan En Jeli, sila beri tunjuk ajar kepada saya ye...






=)

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)