Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Saturday, December 25, 2010

~~I Love Petronas Mesra.......

Salam,
Haha...sebagai pengguna kereta yang baharu, mestilah kita nak sesuatu yang baik kan untuk kenderaan kita...
So, saya memilih untuk menggunakan Primax95 dari Petronas Mesra...
Memang ramai yang suka Shell....Terpulang kepada masing2 la kan....
Hari ni saya gembira sangat sebab boleh gunakan kemudahan Kad Mesra..
Setelah mengumpul 804 point, saya boleh redeem minyak sebanyak RM8.04 sen....wow.......Bagi saya, memang berguna sangat2 la di saat tengah sesak sekarang......

Lihat ni...


Sebab saya belum pandai guna mesin dekat pam minyak ni, kena la mintak tolong staf Petronas Mesra kan....=)


Cuba tengok bacaan RM8.04 tu...hehe..dapat jugak la 4.231 Liter minyak Primax 95..Sapa nak bagi free mcm tu oiii...

MEKASEH PETRONAS..........

Sekian story Cik Kimi pagi2 ni....

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)