Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Monday, November 15, 2010

~~Apakah checklist yang perlu ada sebelum sesuatu program diadakan?

Salam,

Well, aku bukan orang yang layak untuk berdebat tentang bendalah macam ni..huhu..
Tapi rasanya setiap orang kena tahu apa checklist yang perlu ada sebelum sesuatu perkara/program dilaksanakan....
daripada sekecil2 jamuan sehinggalah sebesar2 istiadat, semuanya memerlukan perancangan yang rapi dan tersusun.
Walaupun aku dah lama terjebak(a.k.a terlibat) dengan bendalah macam ni, but still aku lemah (kurang) ilmu tentang penelitian checklist/persiapan sebelum pelaksanaan program tersebut....
Macam mana ni eh...

Korang ada ilmu untuk diturunkan kat aku tak?

Kadang2 bendalah macam ni dapat dipelajari melalui pengalaman....No doubt...
Atau mcm mana pendapat yang lain??



Ketika menjadi fasilitator di Matrikulasi Pulau Pinang...Bersama Salha, rakan baik di USM,Penang.

No comments:

Post a Comment

Thanks for comment =)