Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Saturday, March 13, 2010

~~Satu malam 3 DVD..ewww

Salam u'll....

Ntah apa la semangat yang datang semalam....habis 3 DVD aku layan...mangkuk kan...
Hehehe...

Ni la DVD2 yang aku dah layan....

OLDDOGS
.
.
.
citer ni gempak je kan ade gorila kat depan..tapi sebenarnya bukan nak citer pasal gorila pown..

Huhu..

So aku bagi la dalam 3 bintang
.
.
.


Senario- The Beach Boys

.
.
.
.
ni kali kedua aku tengok sebab housemate belum tgk lagi...

So far citer ni ok la jugak..

Sebab adanya Mek, Marsha, and lain2 tu..Hehehe..




Tooth Fairy..

Yang ni kelakar la jugak sebab tetiba the rock yang aku cayunk tu pakai skirt PINK!!
Haha..Layan je...
.
.
.



So, korang malam minggu wat pe ek...?

4 comments:

  1. masa tooth fairy keluar aku teringin nak tengok.. tapi tak sempat..

    member aku cakap xonok gile.. x pe.. nnt cari yang boleh dimuat-turun..

    :)

    ReplyDelete
  2. haha.. tiga2 crita aku tak tgk lagi kimi.. huhu

    ReplyDelete
  3. dh tgk senario beach boys je,,bleh la...tp x rasa best mcm senario dulu2..hehe

    ReplyDelete
  4. ja: Hehe..mmg best la sebab klakar tgk the Rock tu....

    Pidot: Hehehe..takpe2..nanti2 masa reunion leh bawa cd2 tu...

    Budak kecik: Aah..sebab rasaya diorang dah kurang idea la...=p

    ReplyDelete

Thanks for comment =)