Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saya Sayang Kamu

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Followers

Thursday, January 28, 2010

~~lovely moment to share _ part 1

Salam n a very good day kepada semua kawan2 yang sudi jengah blog simple saya ni...

Anyway, hari ni genapla umur saya 23 tahun..( Today I'm 23 years old )

So, semalam kan kena pergi PICC untuk Majlis Pelancaran Malaysia Inovatif 2010 ( MI2010), balik umah dah dekat kul 11 30 malam jugak la....

Disebabkan hati teringin nak masak kek batik (actually, I'd post the entry before =)), so balik2 terus masuk dapur n buka api....amek kuali..letak atas dapur....amek butter..potong....masuk dalam kuali.....then...tup..tup....zzzaaaaap.....elektrik takde....

Aiseh...dah la saya ni tak suka gelap (indeed, I hate dark area, or electric down suddenly)...ape saya buat..saya diam2 je kat sebelah kuali tu..biar je api dia menyala....(at least ada jugak sumber pencahayaan)...then saja la try nak p nek atas sebab takottt......bila jengok je sebelah ruang dapur..tetiba.....nampak api....

Api tu sangat cantik....Lilin dia warne pink (even saya tak minat pink)...lepas tu, ada lagu la....lagu besday...

Macam ni lagu dia....

Happy birthday to you...

Happy birthday to you...

Happy birthday to you...Kimi...

Happy birthday to you...

(Applause)

Can u imagine how I feel that time....

I'm so happy....

My housemate make-up a plan to wish my birthday...

With a delicious and beautiful cheese cake....

Here the snap (taken by Fina_photographer)..

=)



Thank you very much dear my all housemate.....
Never thought I'll be surprised in such a moment..sweet moment, like an appetizer to start my new challenging year....Thanks budddies..

Kat sini saya amek kesempatan untuk merakamkan sekalung perhargaan kepada kalian..housemate tersayang..

Kak Ida - Comel Sokmo

Kak Ayu - Kuat marah..hehe

Kak B - Bakal jadi raja sehari (Next Entry..wait for the story)

Kak Zura - Kecik comey

Itie - Senyum manis

Fina - Gelak Kuat....hehe

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

This morning, bila masuk opis, terus la saya jamu kawan2 makan kek batik yang saya buat tu..ekekek....best jugak share2 rezeki pagi2 ni ....

Terima kasih kat semua kawan2 sepejabat, yang sudi doakan saya semoga sihat selalu, ada jugak yang nyanyikan lagu hari jadi...hehehe.....I'd been treated like a baby today....I like it....=)

So, lepas bagi kawan2 makan, saya g la pulak makan dekat anjung Aras 2...(ni kawan2 PSN je tau kat mana..=p)

Sebabkan semalam lapar, jadi hari ni makan la nasi lemak (tapi tak leh banyak tau..kalori tinggi)

Then, bila naik opis...

Saya dapat ni...





.
.
.
saya dapat ni jugak....
.
.
.



pastu yang ni...
.
.



Yang ni la yang paling saya happi sangat...sebab tak sangka benda yang diidamkan dihadiahkan......and it had been given as my besday present....



Thanks a lots kepada Pn Siti ( a.k.a Mama Alia- www.my-alia.com )sebab hadiahkan saya a lovely girlish purse (I'm afraid of Pink..=p), a cute a lovely bag, and also a 'jajan' from Munchy's...

Here, I'm snapping them for showing my appreciation..Thank you...=)


(p/s: please ignore the background ye...biasala...meja saya serabot siket..hehe)

2 comments:

Thanks for comment =)